Bayilik Sözleşmesi
1. SÖZLEŞMENİN KONUSU
1.1. İşbu Sözleşme Optigo Optik Ürünler Pazarlama Anonim Şirketi’nin işletmiş olduğu Optigo Platformu üzerinden Bayinin tekrar perakende satışa sunmak amacıyla toptan satın almak istediği markalar, ürünler ve hizmetlerle ilgili karşılıklı hak ve yükümlülüklerini belirler.
2. TARAFLAR
2.1. İşbu Sözleşmeye www.optigo.com.tr alan adında faaliyet gösteren Optigo Platformu’nu (bundan sonra “Platform” olarak anılacaktır”) işleten Optigo Optik Ürünler Pazarlama A.Ş. (bundan sonra “Şirket” olarak anılacaktır) ile,
2.2. İşbu Sözleşme şartlarını onaylayarak Platform’a Bayi Adayı olarak başvuru yapmış adaylar içinden, başvurusu Şirket tarafından Bayi (bundan sonra “Bayi”, “Üye” veya “Kullanıcı” olarak da anılacaktır) olarak onaylanmış üye/kullanıcılar taraftır.
3. TARAFLARIN ADRESLERİ
3.1. Optigo Optik Ürünler Pazarlama A.Ş.’nın kayıtlı Şirket Merkezi Hobyar Mahallesi, Mimar Kemalettin Caddesi, Gençten Ticaret Merkezi No: 6/202 34112 Sirkeci/Fatih/İstanbul’dur.
3.2. Bayi’nin adresi, “Başvuru Formu” ile beyan etmiş olduğu yasal adresidir. Bayi Başvuru Formunda beyan etmiş olduğu adresin doğru olmasından ve güncel tutulmasından bizzat sorumludur.
3.3. Bayi’nin adres bilgilerinin Gelir İdaresi Başkanlığı veya TİTCK Ürün Takip Sistemi kayıtları ile tutarsız olması durumunda Şirket Bayi’den adres güncellemesi yapmasını isteyebilir veya adres bilgilerini re’sen resmi kayıtlara göre güncelleyebilir.
4. TANIMLAR
4.1. Başvuru Formu: Şirketin Platform üzerinden piyasaya arz ettiği belirli markaları, belirli ürünleri ve belirli hizmetleri perakende satışa sunmak amacıyla toptan satın almak isteyen Bayi Adayı gerçek ve tüzel kişinin ve/veya bunların yetkili temsilcisi olan kullanıcıların kişisel, firma, iletişim, ÜTS bilgilerini dijital ortamda girebilmesini sağlamak amacıyla oluşturulan veri tabanına yönelik dijital formu ifade eder.
4.2. Bayi Adayı: Platform’da yer alan Başvuru Formu ile ekindeki işbu Sözleşmeyi onaylayarak Bayi olmak için başvuruda bulunmuş gerçek ve tüzel kişiyi ve/ veya bunların yetkili temsilcisi olan kullanıcıları ifade eder.
4.3. Bayi: Şirketin Platform üzerinden piyasaya arz ettiği belirli markaları, belirli ürünleri ve belirli hizmetleri perakende satışa sunmak amacıyla toptan olarak satın almak, sunduğu her türlü hizmetlerden yararlanmak için Bayilik Sözleşmesi Şirket’le karşılıklı olarak yürürlüğe girmiş gerçek ve tüzel kişiyi ve/veya bunların yetkili temsilcisi olan kullanıcıları ifade eder.
4.4. Yetkili Satış Noktası: Şirketin Platform üzerinden piyasaya arz ettiği belirli markaları, belirli ürünleri ve belirli hizmetleri perakende satışa sunmak amacıyla toptan satın almak hakkına sahip olan Bayi Yetkili Satış Noktasıdır.
4.5. Çözüm Uzmanı: Bayi tarafından Yetkili Satış Noktasında Optigo Platformu’nun Kullanıcı Odaklı Çözümler misyonundan sorumlu kişi olarak Şirkete Adı ve Soyadı ile bildirilmiş, Adı ve Soyadının Platformun Yetkili Satış Noktaları bölümünde Çözüm Uzmanı olarak yayımlanmasını kabul etmiş kişiyi ifade eder.
4.6. Markalar, Ürünler ve Hizmetler: Şirketin Platform üzerinden T.C. mevzuatı dahilinde piyasaya arz ettiği markalar, ürünler ve faydalandırılan her türlü hizmetleri ifade eder.
4.7. Mesafeli Toptan Ürün Satış Sözleşmesi: Markalar, ürünler ve hizmetleri perakende satışa sunmak amacıyla toptan satın almak isteyen Bayi ile Şirket arasında elektronik iletişim araçlarıyla kurulacak satış işleminin koşullarını ve bu kapsamda tarafların hak ve yükümlülüklerini belirleyen sözleşmeyi ifade eder.
4.8. Üyelik Bilgileri: Belirli markaları ve belirli ürünleri toptan satın almak, sunulan belirli hizmetlerden faydalanmak isteyen Bayi’nin Şirkete sunduğu ve gerçek veya tüzel kişi olarak kendi sorumluluğunu tanımladığı, iletişim, firma, kişisel ve finansal bilgilerini belirttiği varsa şubelerini gösterdiği bilgileri ifade eder.
4.9. Son Kullanıcı: Bayi’de perakende satışa sunulan markalar, ürünler ve hizmetleri 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında yer alan “Tüketici” tanımıyla ticari veya mesleki olmayan amaçlarla hareket ederek alan gerçek veya tüzel kişiyi ifade eder.
4.10. Seçici Dağıtım Sistemi: Platformun Sözleşme konusu belirli markaları, belirli ürünleri ve belirli hizmetleri sadece belirlenmiş kriterlere dayanarak seçtiği Bayi’lere doğrudan veya dolaylı olarak satmayı taahhüt ettiği, bu Bayi’lerinde Sözleşme konusu markalar, ürünler ve hizmetleri yetkilendirilmemiş dağıtıcılara satmamayı taahhüt ettiği bir dağıtım sistemini ifade eder.
4.11. Belirlenmiş Kriterler: Şirketin Platform üzerinden piyasaya arz ettiği belirli markaların, belirli ürünlerin ve belirli hizmetlerin kalitesinin korunması amacıyla Bayi’lerin yerine getirmesi gereken şartları ifade eder.
4.12. Eski bayi: Optigo Platformunun 2017’den beri her Optisyenlik Müessesesinin üye olabildiği yaygın dağıtım sistemi sırasında Platform’a üye olmuş bayileri ifade eder.
5. BAYİLİK
5.1. Bayilik bedelsizdir. Şirket Bayilik için kesinlikle bedel talep etmeyecektir.
5.2. Bayi olmak isteyen kullanıcının Platform’da bulunan Başvuru Formunu doğru ve güncel bilgilerle doldurarak ekindeki işbu Sözleşmeyi onaylamasının ardından Bayi Adaylığının Şirket tarafından da seçici dağıtım sisteminin belirlenmiş kriterlerine göre değerlendirilerek onaylanması gerekir.
5.3. Başvuru Formu’nun doldurulması ve Bayilik sözleşmesinin tek taraflı onaylanması Platform’a Bayi olunduğu anlamına gelmez. Şirket seçici dağıtım sisteminin belirlenmiş kriterlerine uymayan Bayi Adayı’nın başvurusunu gerekçe göstermeden reddetme hakkına sahiptir.
5.4. Bayi Adayı’nın Başvuru Formu’nu doldurarak yapmış olduğu başvurunun Şirket tarafından olumsuz değerlendirilmesi halinde işbu Sözleşme Bayi adayı tarafından tek taraflı onaylanmış olsa bile kullanıcı Bayi Adayı statüsünde kalır.
5.5. Şirket tarafından onaylanma işleminin olumlu sonuçlanması ve Bayi Adayına bildirilmesi ile Bayilik statüsü başlar, Bayi ve Şirket işbu Sözleşmede ve Platform’un ilgili yerlerinde belirtilen hak ve yükümlülüklere kavuşur.
5.6. Başvuru Formunu doldururken Şirket’e doğru ve güncel bilgi sağlamayan Bayi bu nedenle doğabilecek tüm zararlardan bizzat sorumludur.
5.7. Platform Sözleşme konusu sistem üzerinden siparişleri verebilmesi ve işlem yürütebilmesi için Bayi’ye istediği bir e-posta adresi ve şifre tanımlayacaktır. Kullanıcı adı niteliğinde olan bu e-posta Bayi ‘ye özel olup aynı e-posta adresi ikinci bir Bayi tarafından kullanılamaz.
5.8. Şifre sadece sistemi kullanan Bayi tarafından bilinir. Bayi şifresini dilediği zaman değiştirebilir; şifrenin seçimi ve korunması tamamıyla Bayi’nin sorumluluğundadır.
5.9. Bayi şifresinin kaybolması halinde, “Şifremi Unuttum” seçeneği ile sisteme tanıtmış olduğu e-posta adresine, unutmuş olduğu şifresinin Platform tarafından e-posta yoluyla iletilmesini sağlar.
5.10. Bayi’nin üyelere yönelik içerik, ürün ve hizmetlerden faydalanabilmesi ve sisteme bağlanabilmesi için e-posta adresini ve şifresini girmesi gereklidir. Bu işlem “Bayi Girişi” yapmak şeklinde tanımlanır. Bayi’nin faydalanacağı bilgi ve hizmetler giriş yaptıktan sonra gösterilir.
6. BAYİNİN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ
6.1. Bayi, Optigo Platformu’ndan yararlandığı esnada, Başvuru Formu’nda yer alan bilgilerin doğru olmayışından, yanlış, yanıltıcı veya eksik bilgi ya da belge sunulması halinde doğacak zararlardan ve oluşabilecek yasal cezai müeyyidelerden sorumludur. Bu gibi hallerde Şirket tarafından üyeliğinin sona erdirilebileceğini kesin olarak kabul eder.
6.2. Bayi, Optigo Platformu tarafından sunulan tüm içeriklerin ve sitede yer alan materyallerin telif hakkının Şirket’e ait olduğunu, bu içeriklerin ve sitede yer alan materyallerin hiçbir şekilde burada belirtilenin dışında kopya edilemeyeceğini, tekrar üretilip, dağıtılıp, sergilenip, yüklenip, tekrar oynatılıp, postalanıp, verici yoluyla geçirilip, dahilen fakat sınırlanmamış olarak, elektronik, mekanik, fotokopi suretiyle, kayıtlı veya herhangi başka bir şekilde çoğaltılamayacağını, üçüncü şahısların menfaatine sunulamayacağını, pazarlanmayacağını kesin olarak kabul eder.
6.3. Bayi verilerinin, Optigo Platformu’nun ihmalinin söz konusu olmadığı anda, yetkisiz kişilerce okunmasından (üyenin bilgilerini başka kişilerle paylaşması, Platform’dan güvenli olarak çıkmaması vb. durumlarda) dolayı gelebilecek zararlardan dolayı Optigo Platformu’nu sorumlu tutmayacağını kesin olarak kabul eder.
6.4. Bayi’nin Optigo Platformu’nu izin almadan ticari ya da reklam amaçlı kullanması, marka, ürün ve hizmetleri Şirketin vizyonuna ve misyonuna aykırı olarak satışa sunması, güvenilir ve dürüst olma kurallarına aykırı hareket etmesi, marka ve ürünlerin itibarını sarsacak davranışlarda bulunması, hakkında tekrar eden olumsuz son kullanıcı bildirimleri, alış ve satış performans değerleme sonuçlarında beklenen sonuçları sağlayamaması vb. durumlarında Şirket’in Bayiliği tek taraflı olarak askıya alma veya son verme hakkına sahip olduğunu kesin olarak kabul eder.
6.5. Bayi, kullanıcı adı niteliğindeki e-posta adresiyle yapacağı her türlü işlemden bizzat kendisinin sorumlu olduğunu Platform’da yer alan her türlü hukuki içeriği tüm hususları daha sonra hiçbir itiraza mahal vermeyecek şekilde okuduğunu kesin olarak kabul eder.
6.6. Bayi, duyuru mecrası olarak Platform’da belirtilmiş olan tüm duyuruları tebellüğ etmiş olarak kabul edeceğini beyan eder.
6.7. Bayi, Şirket’in kendisine sağladığı ürünler ile ilgili doğrudan veya dolaylı olarak Tüketici Mahkemesi veya Tüketici Hakem Heyeti’ne yapılmış olan tüketici şikayetlerini, tebligat tarihinden itibaren 48 saat içerisinde Şirket’e yazılı olarak iletmek veya aleyhine Tüketici Mahkemesi’nde dava açıldığında en geç ön inceleme duruşmasına kadar davayı ihbar etmek ile yükümlüdür. Süresinde, yazılı olarak iletilmeyen ve eksiksiz savunma verilmeyen şikayetlerin ve davaların aleyhe sonuçlarından Şirket sorumlu değildir. Bu maddedeki yükümlülüklere uymaması halinde Bayi, Şirket’e karşı kullanabileceği kanuni rücu haklarını kaybedeceğini, bu haklarından peşinen feragat etmiş olacağını kesin olarak kabul eder.
6.8. Bayi Son Kullanıcının talep etmesi halinde Optigo Platformu’na dahil diğer Bayi’ler tarafından satılmış ürünlerimize de (satan Bayi tarafından kullanıcının kullanım amacına göre uygulanmış numaralı veya numarasız camlar hariç) kendi satmış gibi garanti, servis, bakım ve yedek parça hizmeti vereceğini kesin olarak kabul ve taahhüt eder.
6.9. Bayi Platformu’nun Satış Noktaları bölümünde konum, iletişim ve çalışma saati ve Kullanıcı Odaklı Çözümler misyonundan sorumlu olacak bir Çözüm Uzmanı kişinin bilgilerinin yayımlanmasını kabul eder.
6.10. Yayımlanacak bilgilerin doğruluğu için düzenli bilgi akışını sağlamayı, yayımlandıktan sonra da zaman zaman bilgilerinin doğruluğunun kontrolünü yapacağını, yanlışlık varsa Şirket’i anında bilgilendireceğini; Çözüm Uzmanının kişisel verilerinin platformda yayınlanması için 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında gerekli aydınlatmayı yaptığını ve onay aldığını aksi halde sorumluluğun kendisinde olduğunu kesin olarak kabul eder.
6.11. Bayi Sözleşme konusu markaları, ürünleri ve hizmetleri seçici dağıtım sistemine dahil diğer Bayiler ve 6502 sayılı Tüketiciyi Koruma Kanunu kapsamındaki Tüketiciler dışında hiçbir yetkilendirilmemiş gerçek veya tüzel kişiye tekrar satışa sunması amacıyla satmayacağını kabul ve taahhüt eder.
6.12. Bayi son kullanıcılar tarafından denenmek için talep edilen ürünleri son kullanıcıdan herhangi bir ön ödeme veya alım taahhüttü istemeksizin, kargoya teslim zamanlamasını da da göz önüne alarak Şirket’e sipariş vereceğini kabul ve taahhüt eder.
6.13. Bayi, Son Kullanıcılar tarafından denenmek için talep edilen ürünlerin kargo süreçlerini takip ederek Yetkili Satış Noktasına tahmini varış zamanı hakkında son kullanıcıları bilgilendireceğini kesin olarak kabul ve taahhüt eder.
6.14. Bayi, Şirket’in ana deposunun stoklarında olmayan bir gözlük için kendisi ile iletişim kuran Son Kullanıcının beğendiği gözlük kendi stoklarında da bulunmadığı durumda Optigo Çözüm Uzmanları WhatsApp grubundan paylaşım yaparak diğer bayilerin stoklarında araştıracağınız kesin olarak kabul ve taahhüt eder.
6.15. Bayi, Kullanıcı Odaklı Çözümler misyonu için görevlendirmiş olduğu Yetkili Kişilerin ekip çalışması gerektiren organizasyonun kendi arasındaki iletişimini sağlamak için Optigo tarafından kurulup yönetilen Optigo Çözüm Uzmanları WhatsApp Grubuna katılacağını kesin olarak kabul ve taahhüt eder.
6.16. Bayi, Platform’da işbu Sözleşmede belirtilen şekilde şifresini kullanarak siparişini vermekle sipariş konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin Mesafeli Toptan Ürün Satış Sözleşmesi bilgilendirmesini okuyup bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında ürünü sipariş verdiğini, siparişten kaynaklanan tüm yükümlükleri işbu Sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder.
6.17. Bayi yapılan tüm alışverişlerin ticari veya mesleki amaçlarla gerçekleştirildiğini, alışverişin tekrar perakende satış amaçlı olduğunu kabul eder.
7. ŞİRKETİN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ
7.1. Şirket belirli Bayi’lerine Platform’dan ilan ettiği belirli markaların, belirli ürünlerin ve belirli hizmetlerin satılmasını sağlar, belirli markalar, belirli ürünlerle ilgili her türlü satış ve pazarlama desteğini verir Platform’daki üyelere özel içerik ve servislerden üyelerinin faydalanmasını sağlar.
7.2. Şirket Platform üzerinden veya doğrudan işbu Sözleşme konusu belirli markaları, belirli ürünleri ve belirli hizmetleri sadece belirlenmiş kriterlere dayanarak seçtiği dağıtıcılara doğrudan veya dolaylı olarak satmayı kabul ve taahhüt eder.
7.3. Satışı ve dağıtımı yapılan ürünlerin T.C. Kanun ve Yönetmeliklerine uygunluğu, birlikte verilen tüm belge ve evrakların veya internet sitesinde yayımlanan bilgilerin doğruluğu Platform’un sorumluluğundadır.
7.4. Kredi kartıyla yapılacak alışverişlerde, kart sahibinin bilgilerinin korunması, sanal alışveriş ortamının güvenliği, rahatlığı ve anlaşılır olması Platform’un temel prensip ve sorumluluklarındandır.
7.5. Bayi’nin talep etmesi halinde, kendilerince sunulan üyelik bilgileri doğrultusunda kendilerine uygun olan belgelendirme çalışması ve içeriği hakkında telefon ya da e-posta ile ön bilgilendirme yapılacaktır.
7.6. Gizlilik ilkeleri gereği, Bayi’ye ait tüm bilgiler korunacak, ancak Bayi’nin bilgisi ve talebi halinde paylaşılacaktır.
7.7. Platform herhangi bir zamanda ve gerek gördüğü takdirde, sistemin çalışmasını geçici bir süre askıya alabilir veya tamamen durdurabilir. Platform sistemin geçici bir süre askıya alınması veya durdurulmasından dolayı, Bayilerine ve üçüncü şahıslara karşı hiçbir sorumluluğu olmayacaktır. Platform elde olmayan ve olası mücbir sebepler nedeniyle, servislerinin her zaman ve her şart altında zamanında, güvenli ve hatasız olarak sunulacağını, servis kullanımından elde edilen sonuçların her zaman doğru ve güvenilir olacağını, servis kalitesinin herkesin beklentilerine cevap vereceğini taahhüt eder.
7.8. Şirket dilediği zaman bu sözleşmeyi yenileyebilir ya da sona erdirebilir. Bu sözleşme, Şirket’in öngöreceği altyapı düzenlemelerine bağlı olarak değiştirebilir. Bu değişiklikler Platform’da en az 10 gün öncesinde duyurularak devreye alınacağı gibi ayrıca gerek görülürse e-posta ile Bayilere duyurulabilecektir. Ancak acilen değiştirilmesi gereken ve devam etmesinde ciddi olarak bir zarar unsuru olabilecek süreç değişiklikleri Platform’da yayımlanmasının yanı sıra e-posta ve/veya sms ile de duyurularak derhal uygulamaya alınabilecektir.
7.9. Bayi, yeni oluşturulan süreçlerin kendi sistemine uygun olmadığını veya bu çalışma şekli ile verim alamayacağını karara bağlaması halinde işbu Sözleşme kapsamından çıkmak için yeni uygulama başlamadan en az 15 gün öncesinden Şirket’e yazılı bildirimde bulunmak zorundadır. Bu bildirimin zamanında ve usulüne göre yapılmaması halinde doğacak tüm zararlardan Bayi sorumlu olacaktır.
7.10. Platform servislerinin zamanında, güvenli ve hatasız olarak sunulacağını, servis kullanımından elde edilen sonuçların doğru ve güvenilir olduğunu, servis kalitesinin beklentilere cevap vereceğini taahhüt etmez.
7.11. Platform’daki satışlar, Optigo’nun kendi stokları ile sınırlıdır. Optigo, Platformda stoğu bulunmayan ürünlerin teslimatını yapmayabilir, siparişi iptal ederek, sipariş tutarını müşteri hesabına iade edebilir.
7.12. Platform’da satışa sunulan ürünlerin fiyat ve ürün özellik bilgilerini değiştirme yükümlülüğü Optigo’ya aittir. Fiyat ve ürün özellik bilgilerinde hata oluştuğu takdirde Optigo hatayı düzeltecek şekilde ürün teslimatı yapabilir veya siparişi iptal ederek, sipariş tutarını müşteri hesabına iade edebilir.
7.13. Platform, üyenin başka web-sitelerine geçişini sağlayabilir. Bu takdirde üye geçiş yapacağı sitelerin içeriğinden Platform’un sorumlu olmadığını kabul eder.
7.14. Platform, ileride doğacak teknik zaruretler ve mevzuata uyum amacıyla işbu sözleşmenin uygulamasında değişiklikler yapabileceği gibi mevcut maddelerini değiştirebilir veya yeni maddeler ilave edebilir. Bu halde üyenin hizmetlerden yararlanabilmesi için sözleşme değişikliklerini ilgili butonu tıklamak suretiyle onaylaması gerekir. Platform üyelik gerektirmeyen servisleri zaman içerisinde üyelik gerektiren bir duruma dönüştürülebilir.
7.15. Platform ilave servisler açabilir, bazı servislerini kısmen veya tamamen değiştirebilir veya ücretli hale dönüştürebilir.
7.16. Bu sözleşme kapsamı dışında gerçekleşecek tüm kanuni değişikliklerden kaynaklanan vergiler Optigo sorumluluğu dışındadır ve aynen sözleşmeye yansıtılır.
8. DEVİR YASAĞI
8.1. Taraflar, işbu Sözleşme’den doğan hak, alacak ve yükümlülüklerini üçüncü kişilere devir ve temlik etmeyeceğini kabul ve taahhüt eder. Bununla beraber Bayi iş bu Sözleşme’den doğan haklarını bir başka gerçek ya da tüzel kişiliğe kullandırmayacağını kabul ve taahhüt eder.
9. OPTIGO KAYITLARININ GEÇERLİLİĞİ
Üye bu sözleşmeden doğabilecek ihtilaflarda Optigo’nun defter kayıtlarıyla, mikrofilm, mikrofiş, ve bilgisayar kayıtlarının HMK 193. Madde anlamında muteber, bağlayıcı, kesin ve münhasır delil teşkil edeceğini ve bu maddenin delil sözleşmesi niteliğinde olduğunu, belirtilen Platform kayıtlarına her türlü itiraz ve bunların usulüne uygun tutulduğu hususunda yemin teklif hakkından peşinen feragat ettiğini kesin olarak kabul eder.
10. UYGULANACAK HÜKÜMLER
Bu sözleşmeyle ilgili olarak çıkabilecek ihtilaflarda öncelikle bu sözleşmedeki hükümler, hüküm bulunmayan hallerde ise Türk Kanunları (6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu, 6102 sayılı Türk Ticaret Kanunu, 6100 sayılı Hukuk Muhakemeleri Kanunu, 4721 sayılı Türk Medeni Kanunu vs.) uygulanacaktır.
11. YETKİLİ MAHKEME VE İCRA DAİRELERİ
İşbu sözleşmenin uygulanmasından doğabilecek her türlü uyuşmazlıkların çözümünde İstanbul Mahkemeleri ile İcra Müdürlükleri yetkili olacaktır.
12. YÜRÜRLÜK
12.1. Yetkili Satış Noktası/Bayi Adayı, Başvuru Formu ekinde yer alan işbu Sözleşmeyi tek taraflı olarak onayladığı gerekçesiyle işbu Sözleşmenin yürürlüğe girdiği ileri süremeyeceğini kabul ve taahhüt eder.
12.2. İşbu sözleşme ancak Yetkili Satış Noktası/Bayi Adaylığının Şirket tarafından da olumlu değerlendirilerek Yetkili Satış Noktası/Bayilik olarak kabul edilmesi halinde taraflar arasında süresiz olarak yürürlüğe girer.
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.